Ny digital løsning giver overblik over tankninger

​OK´s mobil-tankkort har gjort hverdagen noget nemmere for rekrutteringsvirksomheden Viktech, når virksomhedens 50 biler skal have brændstof på. Medarbejderne får nemlig hurtig adgang til tankning via en app – og kontoret kan nemt holde styr på brændstofforbruget. ​​​​

​Mere effektiv arbejdsgang

Den nye digitale løsning fungerer sammen med OK´s Tank & Betal-app og digitale selvbetjeningssystem ”Min OK”. Rent praktisk betyder det, at Viktech selv kan oprette nye tankkort til medarbejdere fremfor at skulle vente på, at kortet blev fremsendt fysisk. Det har gjort arbejdsgangen langt mere effektiv hos Viktech.

 

Nemt at tildele tankadgang

Som kunde hos OK har man adgang til Min OK. Her kan virksomhedens administrator hurtigt og nemt selv udstede tankkort til medarbejderen, som på få minutter er klar til at tanke.

”Vi slipper for at bestille de fysiske tankkort og holde styr på hvem, der har dem. Hvis en medarbejder ikke er hos os mere, deaktivere vi på få sekunder kortet”, fortæller Jon Flintholm adm. Direktør i Viktech.

Øget sikkerhed

Den nye løsning har også øget sikkerheden og trygheden både for den enkelte medarbejder og Viktech. 
”Den digitale løsning er ikke tænkt som overvågning af medarbejderne, men det er en løsning, der gør det nemmere for alle i virksomheden, som skal tanke eller have det administrative overblik”, lyder det fra Jon Flintholm.

To mænd kigger på OK's digitale kortadministration på en tablet


En lille verdensnyhed med stor betydning

Mobil-tankkortet er intet mindre end en verdensnyhed. OK er nemlig de første, der er på banen med muligheden for at tildele, aktivere og deaktive tankkort via en app.
 
”Vi arbejder altid på at forbedre servicen for vores kunder, bl.a. ved at udvikle løsninger, der kan lette deres hverdag. Det er ud fra den tankegang, vi har udviklet et mobil-tankkort”, lyder det fra produktchef i OK Flemming Mæhlisen.​