Hvordan opretter jeg mig på Min OK?

S​om kunde hos OK har du automatisk adgang til Min OK, uden at skulle tilmelde eller oprette dig.

Når du har bestilt eller købt et produkt eller en service hos OK, får du automatisk tilsendt en velkomstmail med din adgangskode.

På Min OK kan du logge ind med din e-mailadresse og din tilsendte adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, eller kender du den ikke, kan du bestille en ny ved at klikke på linket herunder.

Glemt adgangskode​

Du kan også logge på Min OK med dit MitID. Er det første gang, du logger ind med MitID, beder vi dig af sikkerhedshensyn bekræfte din identitet via en e-mail med et bekræftelseslink.

Læs mere om log ind med MitID

Har du tidligere handlet hos OK, er du sandsynligvis allerede oprettet som bruger og får derfor ikke en ny velkomstmail med adgangskode. Log ind med den e-mail-adresse og adgangskode, du allerede er registret med, eller log ind med MitID.

Log ind på Min OK

Typiske årsager til at login på Min OK går galt

Caps Lock er slået til

Hvis Caps Lock er slået til, skrives der kun store bogstaver i felterne.

Fjern Caps Lock og prøv igen.

Fejl i indtastningen

Det sker, at man kommer til at bytte rundt på to bogstaver eller tegn, eller laver et mellemrum efter e-mail-adressen.

Prøv at indtaste din e-mail og adgangskode igen.

Fejl i adgangskode

I nogle tilfælde kan man komme til at bruge den kode, man fik i den oprindelige mail, selvom man har været inde og ændre koden efterfølgende - eller det modsatte, hvor man tror, at man har ændret koden, mens det i virkeligheden er den oprindelige adgangskode, man skal bruge.

Forkert e-mail-adresse

Hvis man har ændret sin e-mail-adresse, eller hvis man har flere e-mail-adresser, kan det være, at man bruger den forkerte, når man prøver at logge ind. Derfor kan det være en god idé at undersøge, hvilken e-mail-adresse man er tilmeldt med. Du kan selv ændre din e-mail-adresse, når du er logget ind på Min OK.

Læs også: Hvordan logger jeg ind med MitID?

Man er allerede bruger

Hvis du tidligere har handlet hos OK, så er du sandsynligvis allerede oprettet som bruger og får derfor ikke en ny velkomstmail med adgangskode. Log ind med den e-mail-adresse og adgangskode, du allerede er registret med, eller log ind med MitID. 

Få tilsendt ny adgangskode eller ring til os

Uanset hvad kan du altid vælge at få tilsendt adgangskode eller kontakte OK's kundeservice alle hverdage fra kl. 07 - 20 og i weekenden fra kl. 08 - 18 på telefon 70 10 20 3370 10 20 33.

Glemt adgangskode

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Personer med headset

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 70 10 20 3370 10 20 33

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top