Hvad gør jeg, hvis strømmen går?

Hvis strømmen er gået, så tjek om strømmen er gået i hele nabolaget eller kun hos dig. Se om der er lys hos naboen eller i gadelygterne.

Hvis strømmen kun er gået hos dig: Hvis der er lys andre steder end på din adresse, så skal du tjekke om dit HPFI-relæ er slået fra eller om sikringerne er sprunget. Hvis alt ser fint ud, skal du kontakte dit lokale netselskab eller din elinstallatør.

Hvis strømmen er gået i hele nabolaget: Tjek driftsinformation på vores kort. Du kan se status på strømafbrydelser og driftsinformation her. Indtast adresse og/eller bynavn for at se mere information. Hvis der er registeret afbrydelser er der nedbrud i markedet, og det er registeret hos dit lokale netselskab.

Har du stadig problemer, eller hvis du oplever andre udfordringer med strømforbindelsen, skal du kontakte OK på tlf. 89 32 24 9889 32 24 98. Så gør vi alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.​

Læs mere om el fra OK

OK-medarbejder iført headset er klar til at hjælpe på telefonen

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top