Medejerskab og tæt samarbejde giver flere fordele i hverdagen

​Hos Chr. Brinck & Søn er tillid og ansvar vigtigt. Derfor var det også et naturligt valg, da den vestjyske entreprenør og kloakmester valgte OK som leverandør. I dag er de medejere og køber ​både diesel, el, smøremidler og brændstof hos OK. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Få del i overskuddet som medejer

Medejerskabet er unikt

Chr. Brinck & Søn har været medejer af OK i tre år, og det er der god forretning og fornuft i, mener adm. direktør Thomas Thomsen, som er godt tilfreds. ”Det er selvfølgelig et stort plus med afkastet. Men medejerskabet er også unikt for OK. Selv hvis du lægger det økonomiske perspektiv til side, så giver det en anden form for samhørighed,” fortæller Thomas Thomsen.​

Læs mere om medejerskab

Dialogen skaber mulighederne

Den tætte relation er vigtig for et godt samarbejde: ”OK føles mere nærværende – og i en vis forstand mere lokal. Og OK's værdier er noget, som også kendetegner vores egen forretning,” fortæller Thomas Thomsen, adm. direktør hos Chr. Brinck & Søn. 

”Tillid er meget vigtig for mig – også når det gælder vores leverandører. Vi forventer, at vores leverandører er proaktive. Det betyder for eksempel, at vores leverandører selv foreslår nye produkter og kommer med forslag til ændringer i prisen, hvis der opstår en gunstig situation i markedet,” fastslår Thomas Thomsen.

Fokus på nye muligheder

Tingene går stærkt i dag, så den tætte relation og åbne dialog er afgørende for samarbejdet. ”Vores tætte samarbejde gør, at vi som leverandør hurtigere kan gribe mulighederne på markedet og videreudvikle vores tilbud.”

”Vi er hele tiden opmærksomme på at tilbyde nye muligheder og fordele, som kan gavne Chr. Brinck & Søns forretning,” fortæller OK’s distriktschef, Per V. Jensen, som er Chr. Brinck & Søns faste kontaktperson. ​
 

En tilfreds kunde og en god anbefaling

Den tilgang kan Chr. Brinck & Søn genkende sig selv i. Her er kunden nemlig også i centrum.

”Vores egne kunder skal have tillid til, at vi løser den stillede opgave, og det er for mig den bedste markedsføring, du kan få. Nemlig den gode anbefaling, som kunder giver videre. Og vi kan kun anbefale OK,” fortæller Thomas Thomsen​

Mere information