3 trin til at finde din ladeboks i OK-appen

Hent appen

Log ind

Vær opmærksom på, at dit login først er aktivt 24 timer efter oprettelse.

Din ladeboks bliver først synlig i appen, når du logger ind med den e-mailadresse, som du brugte til at bestille din OK Ladepakke med.

Du logger ind i appen under menuen 'Mig'.

I tvivl om din e-mailadresse?
Lad os hjælpe dig.

Hvis du er logget ind på en forkert e-mailadresse, kan du logge dig ud oppe i højre hjørne.

Find din hjemmelader

Tryk på 'Find' nederst til venstre og tryk herefter på 'Opladning' i toppen.

Din ladeboks er placeret i kortet som et hus-ikon på installationsadressen.

Du bliver automatisk præsenteret for knapperne 'Oplad nu' og 'Planlæg' i kortet, når du er tæt på din ladeboks.

Du kan også få knapperne frem ved at trykke på hus-ikonet.

Problemer med at finde ladeboksen?

Hvis du ønsker at finde frem til hvilken e-mailadresse, du har benyttet til bestilling af din OK Ladepakke, opfordrer vi dig til at søge efter din bestillingsbekræftelse i din e-mailindbakke.

Hvis du finder din bestillingsbekræftelse i din indbakke, skal du bruge denne e-mailadresse til at logge ind i OK-appen for at tilgå din OK-ladeboks.

Hvis du ikke kan finde den korrekte e-mailadresse, er du velkommen til at kontakte OK's kundeservice på 89 32 24 8889 32 24 88.

Hvis du har problemer med at finde din OK-ladeboks i OK-appen, kan du afprøve følgende.

Opdatere OK-appen til nyeste version
For at tilgå din OK-ladeboks skal du have nyeste version af OK-appen installeret. Opdater OK-appen i enten App Store eller Google Play.

Find hus-ikonet i opladningskortet
Når din OK-ladeboks er installeret, vil der fremgå et hus-ikon i opladningskortet ved installationsadressen.
Hvis du kan se hus-ikonet på opladningskortet, kan du trykke på ikonet. Herefter vil knapperne ’Oplad nu’ og ’Planlæg’ blive tilgængelig og du kan starte en opladning.

Slå Lokalitetstjeneste til
Når du har slået lokalitetstjenesten til i OK-appen, er det nemmere for dig at finde din OK-ladeboks i OK-appen.

iPhone-bruger: Du slår lokalitetstjenesten til i telefonens indstillinger. Tryk på Indstillinger - OK-appen. Her er det muligt at sætte lokalitet til ’Ved brug af appen’.

Android-bruger: Du slår lokalitetstjenesten til under apps i telefonens indstillinger. Tryk på Indstillinger – Apps – OK-appen. Tryk på Tilladelser og Tilladelse til placering. Her er det muligt at vælge ’Tillad kun, mens appen er i brug’.

Hvis du stadig ikke kan finde din OK-ladeboks, er du mere end velkommen til at give os et kald på 89 32 24 8889 32 24 88.

For at sikre dig, at du har den nyeste version af OK-appen, skal du opdatere OK-appen.

Har du en iPhone, skal du fremsøge OK-appen i App Store. Har du en Android-telefon, skal du fremsøge OK-appen i Google Play.

Hvis du ikke har nyeste version af OK-appen vil der stå ’Opdater’ i App Store/Google Play.

Har du brug for yderligere hjælp til din OK Ladepakke? Så er du mere end velkommen til at give os et kald på 89 32 24 8889 32 24 88.

Efter du har fundet din ladeboks i OK-appen

Planlæg din opladning med OK-appen i 3 nemme trin

Planlæg opladning med OK-appen

top