Aftaler tegnet i Power
Spørgsmål og svar
Da du tegnede din elaftale, oplyste du dit personnummer. Du kan derfor benytte dig af mitID som login første gang.
Har du problemer med at logge ind, kan du ringe til vores kundeservice på 70 10 20 33.
Nej, det er gratis.
Din elaftale starter henholdsvis efter løbende måned + 1 måned. Eller løbende måned + 2 måneder. Det kommer an på hvornår på måneden aftalen er lavet og om vi når at koble aftalen til BetalingsService
Hvis du ønsker at skifte selskab, skal du kontakte den ønskede leverandør.
Hvis du skifter leverandør indenfor de første 6 mdr. efter aftalestart, vil du blive opkrævet den rabat, du fik i Power.
Ring til os på 70 10 20 33 eller send en mail til ok@ok.dk i god tid og senest 5 hverdage inden, du flytter. Så sørger vi for, at din kontrakt følger med over til din nye adresse.
Du modtager en regning hver måned, som er en opgørelse over sidste måneds forbrug.
Som udgangspunkt er Grøn OK El Intro ikke et timeafregnet produkt, men hvis du ønsker det, kan du skifte produkt på Min OK eller ved at kontakte vores kundeservice.
Forudbetaling er en faktura, du modtager inden din elaftale går i gang, og som bliver modregnet den første regning.
Du kan se en simpel og udspecificeret faktura på Min OK.
Du kan selv vælge, om du vil modtage regningen som giro eller betale via BetalingsService.
Vi anbefaler BetalingsService, da du sparer fakturagebyret på 39 kr. og det er en nem måde at sikre, at din elregning bliver betalt til tiden.
Ja. Vi ændrer ikke på ledningerne i jorden foran dit hus. Det er derfor helt den samme strøm og levering du får – også selvom du skifter til os.
Du har 14 dages fortrydelsesret på din elaftale. Hvis du fortryder elaftalen, du har tegnet i Power, kan du skrive til ok@ok.dk eller ringe til os på 70 10 20 33.
Hvis du fortryder aftalen eller skifter leverandør indenfor de første 6. mdr. efter aftalestart, gør vi opmærksom på, at vi opkræver den rabat, du fik Power.