Har du indgået en elaftale i POWER?

Spørgsmål og svar

Da du tegnede din elaftale, oplyste du dit personnummer. Du kan derfor benytte dig af MitID som login første gang.

Har du problemer med at logge ind, kan du ringe til vores kundeservice på 70 10 20 3370 10 20 33.

Nej, det er gratis.

Din elaftale starter henholdsvis efter løbende måned + én måned eller løbende måned + to måneder. Det kommer an på, hvornår på måneden aftalen er lavet, og om vi når at koble aftalen til Betalingsservice.

Hvis du ønsker at skifte selskab, skal du kontakte den ønskede leverandør. 

Hvis aftalen er blevet oprettet indenfor de sidste 6 mdr., og du skifter væk fra OK i den periode, vil du blive opkrævet den rabat, du fik i POWER. Læs også 'Er der binding på min aftale?'.

Ja, der er 6 måneders binding på elaftaler indgået i POWER. Vælger du at opsige aftalen eller skifte el-leverandør i perioden, vil du blive opkrævet den rabat, du modtog ved dit køb i POWER.

Ring til os på 70 10 20 3370 10 20 33 eller send en mail til ok@ok.dk i god tid og senest 5 hverdage inden, du flytter. Så sørger vi for, at din kontrakt følger med over til din nye adresse.

Du modtager en regning hver måned, som er en opgørelse over sidste måneds forbrug.

Grøn OK El Intro er ikke et timeafregnet produkt, men et produkt, hvor prisen varierer måned for måned. Prisen er en gennemsnitspris af sidste måneds indkøbspris. Det vil sige, at vi eksempelvis først kender prisen for januar, når januar er gået.

Ønsker du at skifte elprodukt, kan du gøre det på Min OK eller ved at kontakte vores kundeservice på 70 10 20 3370 10 20 33.

Log ind på Min OK

Forudbetaling er en faktura, du modtager inden aftalestart, og som bliver modregnet den første regning.

Du kan både se en simpel og en udspecificeret faktura på Min OK.

Log ind på Min OK

Med strøm fra OK kan du selv vælge, om du ønsker din elregning vedhæftet som bilag på din Betalingsservice, eller om du vil have sendt et indbetalingskort med posten.

Vi anbefaler, at du tilmelder din betaling til Betalingsservice, fordi det er den billigste og nemmeste løsning. Du betaler et betalingsgebyr på 9,25 kr. pr. regning – men du kan forvente at din elregning bliver betalt til tiden.

Hvis du ønsker at betale med indbetalingskort, modtager du din regning med posten. Ved denne betalingsmetode pålægges et gebyr på 49,00 kr. pr. regning.

Husk at du kan se din elregning ved at logge ind på Min OK. På Min OK kan du også se om din elregning er tilmeldt Betalingsservice.

Ja. Vi ændrer ikke på ledningerne i jorden foran dit hus. Det er derfor helt den samme strøm og levering du får – også selvom du skifter til os.

Du har 14 dages fortrydelsesret på din elaftale. Hvis du fortryder elaftalen, du har tegnet i POWER, kan du skrive til ok@ok.dk eller ringe til os på 70 10 20 3370 10 20 33.

Hvis du fortryder aftalen eller skifter leverandør indenfor de første 6. mdr. efter aftalestart, gør vi opmærksom på, at vi opkræver den rabat, du fik POWER.

Ønsker du at købe Grøn OK El Intro, kan du kontakte os på 70 10 20 3370 10 20 33

Her kan du se sidste måneds rene variabelpris samt abonnement for Grøn OK El Intro.

Øst for Storebælt:
Pris: 58,92 øre/kWh
Abonnement til OK: 0 kr.

Vest for Storebælt:
Pris: 62,57 øre/kWh
Abonnement til OK: 0 kr.

Her kan du se sidste måneds rene variabelpris samt abonnement for Grøn OK El Basis.

Øst for Storebælt:
Pris: 77,55 øre/kWh
Abonnement til OK: 39 kr.

Vest for Storebælt:
Pris: 81,19 øre/kWh
Abonnement til OK: 39 kr.

top