Ny adresse? Flyt nemt din elaftale med
Skal du flytte? Så flytter vi gerne med. Det er nemt og gratis at få din elaftale med, uanset hvor du flytter hen, og vi klarer alt det praktiske for dig.
Nemmere end at samle en flyttekasse
Når du flytter, er der rigeligt at tænke på. Heldigvis er der én ting, der er nem at tage med - din elaftale hos os.
Når du er OK-elkunde, kan du nemt melde din flytning online på Min OK eller ved at ringe til os. Så sørger vi for, at du får din elaftale med, og at den stopper på din gamle adresse - uden at det koster dig noget. Det er nemmere end at samle en flyttekasse.
Ny adresse – samme gode fordele
Derfor skal du tage din OK-elaftale med til dit nye hjem

Få din årlige bonus som Coop-medlem

Følg fortsat elprisen og planlæg dit forbrug i OK Hjem-appen

Støt stadig din lokale forening eller klub, når du tænder lyset
Husk os, når du flytter
Når du skal flytte adresse, får vi ikke besked fra folkeregistret. Derfor er det vigtigt, at du fortæller os, at du får et nyt hjem. Ellers er det desværre dig, der risikerer at hæfte for elforbruget på din gamle adresse, indtil en ny person tilmelder sig den.

Tidsfrister, når du flytter
Når du skal flytte, kan du give os besked op til to måneder i forvejen og senest én hverdag før din flytning.
Når du har meldt din flytning, klarer vi alt det praktiske for dig.

Få en flytteforsikring til 0 kr.
Undgå bekymringer, når du skifter adresse – GF Forsikring dækker dine ting under flytningen.
Læs mere om, hvad flytteforsikringen dækker, og hvordan du får den til 0 kr.

Bliv ny elkunde hos os
Er du ikke allerede kunde hos os, men på udkig efter en god elaftale til dit nye hjem? Så har vi en aftale, der passer præcis til dine behov.
Mest stillede spørgsmål
Hvis du glemmer at melde din flytning, kan du risikere at betale for el, du ikke har brugt. Derfor er det vigtigt at huske at melde din flytning indenfor tidsfristerne.
Nej. Når du har en elaftale hos os, koster det ikke noget at flytte din elaftale. Du skal bare huske at fortælle os, at du flytter, så klarer vi alt det praktiske.
Ja, din samlede elpris kan ændre sig, når du flytter - men ikke på grund af selve dit elprodukt hos os, som forbliver det samme. Hvis prisen ændrer sig, kan det skyldes, at du muligvis får et nyt netselskab på din nye adresse. Netselskaberne fastsætter selv deres nettariffer og abonnementer, som kan variere fra område til område.
Din elaftale på din nye adresse bliver automatisk oprettet med månedlig betaling. Ønsker du fortsat at betale aconto, kan du selv ændre betalingsfrekvensen på Min OK fra indflytningsdatoen.
I dag er alle elmålere fjernaflæste. Derfor får vi automatisk aflæsninger, når du flytter ud af dit gamle hjem og ind i dit nye.
Hvis du ikke ønsker at tage din OK-elaftale med til din nye adresse, skal du ikke udfylde flytteformularen. I stedet kan du kontakte os direkte på telefon, hvor vi kan hjælpe dig med at opsige din OK-elaftale korrekt.
Ja, det gør vi meget gerne. Ring til os på 89 32 24 40 - så hjælper vi dig videre.
Hvis du flytter fra et lejemål, skal du være opmærksom på, hvad der står i din lejekontrakt om ansvar og forpligtelser ift. din elaftale.