Hvad gør jeg, hvis der stadig står 'indsæt sim-kort' på min mobiltelefon?

Hvis du har sat sim-kortet i din telefon og din telefon skriver 'Indsæt sim-kort', kan det enten skyldes telefonen eller sim-kortet.

Telefonen kan ikke læse sim-kortet


Sæt dit sim-kort i en anden mobiltelefon for at teste om det virker. Hvis sim-kortet kan læses på en anden mobiltelefon, så er fejlen på din mobiltelefon.

Hvis fejlen er på mobiltelefonen, skal du henvende dig der, hvor du har købt telefonen, for at få den sendt til reparation.

Sim-kortet virker ikke


Test dit sim-kort i en anden mobiltelefon. Hvis sim-kortet stadig ikke kan læses, skyldes fejlen sandsynligvis dit sim-kort.

Hvis fejlen er på sim-kortet, skal du kontakte OK Mobils kundeservice på tlf. 70 10 20 2270 10 20 22, så bestiller vi et nyt sim-kort til dig med det samme.

Illustration af et 3-i-en simkort med nanosim, mikrosim og almindeligt simkort

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top