Hvad gør jeg, hvis jeg har tastet min pinkode forkert 3 gange?

Hvis du taster din pinkode forkert 3 gange, skal du have låst din mobiltelefon op igen. Det gør du ved at indtaste din PUK-kode, som du har fået tilsendt pr. e-mail, da du blev kunde hos OK Mobil.

Hvis du ikke kan huske PUK-koden, eller har forlagt den, kan du finde den på Min OK.

Såfremt din telefon af en eller anden årsag ikke skriver 'Indtast PUK', så skal du:

  • Taste **05* løft rør
  • Tast PUK-kode og ok
  • Tast ny pinkode og ok
  • Gentag ny pinkode og afslut med ok.

Taster du den forkerte PUK-kode 10 gange, vil kortet blive spærret permanent, og du vil være nødt til at kontakte OK Mobils kundeservice for at få fremsendt et nyt sim-kort.​

Gå til Min OK

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top