Vi oplever i øjeblikket ekstraordinært mange telefonkald til vores kundeservice. Der kan derfor være længere ventetid end normalt. Læs mere

Hvad gør jeg, hvis jeg har tastet min pinkode forkert 3 gange?

Hvis du taster din pinkode forkert 3 gange, skal du have låst din mobiltelefon op igen. Det gør du ved at indtaste din PUK-kode, som du har fået tilsendt pr. e-mail, da du blev kunde hos OK Mobil.

Hvis du ikke kan huske PUK-koden, eller har forlagt den, kan du finde den på Min OK.

Såfremt din telefon af en eller anden årsag ikke skriver 'Indtast PUK', så skal du:

  • Taste **05* løft rør
  • Tast PUK-kode og ok
  • Tast ny pinkode og ok
  • Gentag ny pinkode og afslut med ok.

Taster du den forkerte PUK-kode 10 gange, vil kortet blive spærret permanent, og du vil være nødt til at kontakte OK Mobils kundeservice for at få fremsendt et nyt sim-kort.​

Gå til Min OK

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Andre spørgsmål og svar om hjælp til din mobiltelefon

top