Hvad gør jeg, hvis jeg har tastet min pinkode forkert 3 gange?

Hvis du taster din pinkode forkert 3 gange, skal du have låst din mobiltelefon op igen. Det gør du ved at indtaste din PUK-kode, som du har fået tilsendt pr. e-mail, da du blev kunde hos OK Mobil.

Hvis du ikke kan huske PUK-koden, eller har forlagt den, kan du finde den på Min OK Mobil.

Såfremt din telefon af en eller anden årsag ikke skriver 'Indtast PUK', så skal du:

  • Taste **05* løft rør
  • Tast PUK-kode og ok
  • Tast ny pinkode og ok
  • Gentag ny pinkode og afslut med ok.

Taster du den forkerte PUK-kode 10 gange, vil kortet blive spærret permanent, og du vil være nødt til at kontakte OK Mobils kundeservice for at få fremsendt et nyt sim-kort.​

Gå til Min OK Mobil

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem