Hvad gør jeg, hvis jeg mister min mobiltelefon?

Hvis din mobiltelefon bliver stjålet, skal du spærre den hurtigst muligt, så der ikke er nogen, der kan misbruge den. Du hæfter selv for forbruget på din mobiltelefon, indtil du har kontaktet OK Mobil for at spærre dit mobilnummer.

For at spærre mobilnummeret skal du logge ind på Min OK, hvor du under menuen 'Abonnement' kan vælge 'Spær' og her kan du tyverispærre dit mobilnummer. Herfra kan du også bestille et nyt sim-kort med det samme, så du ikke skal undvære mobiltelefonen i længere tid.

Du kan også spærre dit nummer ved at ringe til OK Mobils kundeservice på tlf. 70 10 20 2270 10 20 22 indenfor åbningstid.

For at melde selve mobiltelefonen stjålet, skal du kontakte politiet, hvor du skal oplyse dit IMEI-nummer, som er telefonens ID. Desuden kan det være en god ide at melde det til din forsikring. Om din mobiltelefon er dækket af forsikringen afhænger af vilkårene i din indboforsikring.

Gå til Min OK

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Andre spørgsmål og svar om hjælp til din mobiltelefon

top