Hvad gør jeg, hvis sim-kortet ikke kan registreres på min mobiltelefon?

​Hvis din mobiltelefon meddeler dig, at sim-kortet ikke kan registreres, skyldes det sandsynligvis, at det sim-kort du har siddende i din mobiltelefon ikke er aktivt.

Har du bestilt et nyt sim-kort, skal du aktivere det ved at:

  • logge ind på Min OK Mobil
  • gå ind på Mit Mobilnummer
  • gå ind på menupunktet Bestil nyt sim-kort
  • og klikke på Aktivér.

Har du ikke selv mulighed for at aktivere dit nye sim-kort, kan du i stedet kontakte OK Mobils kundeservice på tlf. 70 10 20 22 - de kan aktivere det med det samme.

Hvis du er ved at flytte dit nummer til OK Mobil, bliver dit sim-kort aktiveret natten til dagen, hvor du flytter. Hvis du på selve dagen får at vide, at dit sim-kort er inaktivt, kan det skyldes en forsinkelse på aktiveringen. Du kan derfor løbende prøve at slukke og tænde din mobiltelefon i løbet af dagen.​​

Gå til Min OK Mobil

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem