Komplet ladeløsning til dine kunder
OK's forhandlerguide
Hos OK får dine kunder en komplet ladeløsning, hvor vi står for det hele. I skal blot henvise kunden - så klarer vi både rådgivning, salg og fakturering.
Fordele hos OK
Hvad koster det for kunden?
Alle priser er inkl. OK-elaftale
kun 495 kr.
Priserne er inkl. moms og gælder til og med 31. december 2024. Tilbuddet gælder ikke eksisterende OK Ladepakke-kunder. OK Ladepakke er inkl. standardinstallation. Der er 6 måneders bindingsperiode. Er du også elkunde hos OK, refunderes din elafgift som hovedregel. Bemærk, at der bl.a. ikke sker refusion, hvis du f.eks. har elvarme eller solceller. Der kan forekomme ekstra omkostninger ved en udvidet installation. Vilkår for OK Ladepakke - Leje eller Vilkår for OK Ladepakke - Eje er gældende.
En attraktiv løsning til kunden, der kører under 35.000 km om året
Hvis kunden kører mindre end 35.000 km årligt på el, vil en OK Ladepakke være et attraktivt alternativ til en løsning med ubegrænset opladning.
Danskerne kører i gns. 16.000 km om året
App giver nem opladning derhjemme
Med OK’s app er det nemt at styre ladeboksen fra sofaen. Start og stop opladningen med et enkelt klik. Det er også muligt at se elpriserne døgnet rundt og planlægge næste opladning, når elprisen er lav.
Sådan foregår det
fra lead til installation
Leveringstiden er ca. 2-4 uger.
OK fakturerer kunden direkte.
5 mest stillede spørgsmål
I dette abonnement er opladning på farten ikke inkluderet. Derfor skal kunden betale de takster, der er gældende på de forskellige ladepunkter ved enten OK’s eller andre udbyderes ladepunkter.
Grænsen ligger ved 35.000 km om året, hvis kunden primært lader hjemme. Ca. 95 % af ladningen vil foregå derhjemme, når man har en hjemmeladeboks.
Det er et krav, at kunden er hjemme under installationen. Kunden er ansvarlig for eventuelle reparationer efter installationen som f.eks. maling eller pudsning.
Hvis kunden selv har udført gravearbejdet til kabelføring, skal kunden dække renden til umiddelbart efter elektrikeren er kørt.
Ja, der er ingen udfordringer, hvis kunden har solceller eller varmepumpe. Vær dog obs på, at elafgiftsrefusion ikke er mulig i denne situation.
I OK’s månedlige abonnement er service, teknisk support og drift af ladeboksen, herunder indhentning af elafgiftsrefusion, inkluderet.
Det kunne f.eks. være softwareopdateringer eller simkortudskiftning mm. Abonnementet dækker også leje af ladeboksen, hvis kunden vælger en lejeløsningen. Udgifter til el eller ladning på farten er ikke inkluderet.