Hvordan verificerer jeg en ny e-mail, hvis jeg ikke længere har adgang til den allerede eksisterende e-mail?

Hvis du er logget ind på Min OK med din e-mail, skal vi sikre os, at det kun er dig, der har adgang. For at ændre din e-mail i Min OK skal du verificere dig med din allerede eksisterende e-mail for at sikre, at det er dig, der ændrer den.

Hvis du ikke længere har adgang til den e-mail, du er logget ind på Min OK med, kan du komme videre ved at logge ind på Min OK med MitID. På den måde har vi verificeret din identitet.

  • For at logge ind med MitID, skal du først logge ud af Min OK og derefter vælge MitID på loginsiden.

Du logger ud af Min OK ved at vælge 'Log ud' i øverste hjørne.

Du logger ud af Min OK ved at vælge 'Min OK' og 'Profil' og derefter 'Log ud'.

Læs også 'Hvordan logger jeg ud af Min OK?'

Du kan også ringe til OK's kundeservice på 70 10 20 3370 10 20 33.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Personer med headset

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 70 10 20 3370 10 20 33

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top