Hvorfor kan jeg ikke logge på Min OK?

Herunder har vi samlet nogle af de typiske årsager til, at det ikke lykkes at logge ind på Min OK.

Caps lock er slået til

Vær opmærksom på, at hvis Caps Lock er slået til, skrives der kun med store bogstaver i felterne.

Fejl i indtastningen 

Det sker, at man kommer til at bytte rundt på to bogstaver eller tegn, eller laver et mellemrum efter e-mail-adressen.

Fejl i adgangskode

I nogle tilfælde kan man komme til at bruge den kode, man fik i den oprindelige mail, selvom man har været inde og ændre koden efterfølgende - eller det modsatte, hvor man tror, at man har ændret koden, mens det i virkeligheden er den oprindelige adgangskode, man skal bruge. 

Forkert e-mail-adresse

Hvis man har ændret sin e-mail-adresse, eller hvis man har flere e-mail-adresser, kan det være, at man bruger den forkerte, når man prøver at logge ind. Derfor kan det være en god idé at undersøge, hvilken e-mail-adresse man er tilmeldt med. Man kan ændre e-mail-adressen, når man er logget ind på Min OK.

Man er allerede bruger

Hvis man tidligere har handlet hos OK, så er man sandsynligvis allerede oprettet som bruger, og så får man ikke en e-mail med en adgangskode, da man ikke er 'ny' kunde.

Uanset hvad, kan du altid vælge at få tilsendt adgangskode eller kontakte kundeservice mellem kl. 8.00 og 20.00 på telefon 70 10 20 3370 10 20 33

Få tilsendt en ny adgangskode her

Log ind på Min OK

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 70 10 20 3370 10 20 33

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem