3 myter om forsikringsverdenen

Mange synes, at forsikringer er en jungle at finde rundt i. Og finder du forsikringsbetingelser frem, begynder svedperlerne sikkert at drible ned over panden. Her afliver vi 3 myter om forsikringer.

Forsikringsmyte 1: Det er altid svært at få sin erstatning

Hos OK Forsikring får du Danmarks sødeste kundeservice. Basta. Det betyder for eksempel, at du får én kontakt, når du anmelder en skade eller et indbrud. På den måde taler du med én, som kender dig og din forsikringssag, og som sidder klar til at hjælpe dig.

Hvis vi kan gøre dit (forsikrings-)liv en lille smule lettere, så gør vi det.

Få aflivet 3 myter om forsikring

Forsikringsmyte 2: Det er bøvlet at skifte forsikringsselskab

Det er en skrøne, at det er svært at skifte forsikringsselskab. Faktisk er det utrolig nemt. Det eneste, du skal gøre, er at ringe til os på 72 24 40 10. Har du dit navn og fødselsdato klar, så sørger vi for resten.

Få en husforsikring hos OK

Forsikringsmyte 3: Du kan ikke have flere ulykkesforsikringer

Du kan godt have flere ulykkesforsikringer og få erstatning fra flere forsikringsselskaber. For eksempel hvis du både har en ulykkesforsikring gennem dit arbejde og én, du selv har købt. Har du både en ulykkes- og en sundhedsforsikring vil den ene forsikring udbetale din erstatning, mens den anden kan dække dine behandlingsudgifter.

Har du forsikringer i forskellige selskaber, skal du anmelde hvert sted. Du skal bare huske at fortælle, hvis du har forsikringer andre steder. Så kan vi samarbejde med det andet selskab, så du f.eks. slipper for at skulle til de samme lægeundersøgelser flere gange.

Se OK’s ulykkesforsikring

Hvad kigger din nabo efter, når hun skal vælge forsikringsselskab?

En rundspørge blandt danskerne viser, at prisen har en stor betydning, når vi skal vælge forsikringsselskab. Faktisk siger et flertal, at prisen er det vigtigste. Det er nok ikke overraskende, og der er da også mange penge at spare på dine forsikringer.

Hos OK kan du desuden fordele dine udgifter til forsikring, så du betaler hver måned i stedet for én gang om året.

Se alle OK's forsikringer her

Kundeservice og dækningsgrad er vigtige parametre

Undersøgelsen viser også, at nummer to og tre på listen, når vi skal vælge forsikringsselskab er god kundeservice og høj dækningsgrad. Meget tyder i det hele taget på, at tryghed er en vigtig faktor. Hos OK Forsikring får du for eksempel én kontakt, når du anmelder en skade eller et indbrud. På den måde sikrer vi, at du får den bedste kundeservice.

Vi er Danmarksmestre i kundeservice

OK Forsikring er forsikringer på OK’sk. Præcis som du kender os fra andre produkter. Vores tilgang er Danmarks bedste kundeservice og et tæt samarbejde med GF, så du får forsikringer, du kan regne med – også den dag, uheldet er ude.

Ring til os på 72 24 40 10 og få en uforpligtende snak.

OK er Danmarksmestre i kundeservice

Hvorfor vælger kunderne forsikring fra OK?

Hvad vælger andre ud fra? Pris, kundeservice, høj dækningsgrad, betingelser der er til at forstå, god kundeservice, én kontakt ved skadesbehandling, månedlig betaling. Det er begrundelserne for at vælge OK Forsikring.

top