Hvorfor skal jeg verificere min identitet?

Vi skal sikre os, at dine kundeoplysninger er i sikkerhed på Min OK, derfor skal du verificere din identitet hvis du vil skifte din pinkode eller bestille ekstrakort.

For at verificere din identitet får du tilsendt en 6-cifret kode på din e-mail, som er tilknyttet din profil. Denne kode skal du indtaste eller kopiere til Min OK.

Er du logget ind på Min OK med nemID, er du allerede verificeret.

Læs mere om hvordan du verificerer din identitet fra en e-mail

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 70 10 20 3370 10 20 33

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem