Prisen på din serviceaftale falder
Fra nytår sænker regeringen elafgiften, og det er godt nyt for dig og din elregning. Men det betyder også, at elafgiftsrefusionen forsvinder. Derfor sænker vi prisen på din serviceaftale. Læs med her og bliv klogere.
Pris og abonnement
Har du en Eje Plus- eller Leje-aftale på din ladeboks, sænker vi prisen på din serviceaftale med 30 kr. fra d. 1. januar 2026.
Med en serviceaftale fra OK har du en lang række fordele:
- Se strømprisen time for time
- Følg dit forbrug – time for time
- 10% rabat, når du lader på farten
- Adgang til et af Danmarks største ladenetværk
- Kundeservice, der altid er klar – døgnet rundt
- Vi sørger for, at din ladeboks altid er opdateret
- Ubegrænset garanti med en serviceaftale
- Ved driftsfejl sender vi en tekniker
Du får ikke elafgiftsreduktion for forbrug over 4.000 kWh i 2026 - 2027, fordi hele dit elforbrug allerede beskattes med minimumssatsen på 1 øre/kWh inkl. moms.
Tidligere gjaldt minimumssatsen kun for forbrug over 4.000 kWh, men nu er satsen den samme for hele forbruget.
Skift mellem produkter
Ja, hvis du ønsker at skifte produkt, kan du kontakte vores kundeservice på 89 32 24 20.
Ja, det kan du godt.
Hvis du ønsker at skifte produkt, skal du ringe til vores kundeservice på 89 32 24 20.
Nej, det skal der ikke. Du beholder desuden den samme ladeboks.
Ejerskab og frikøb
Ja, hvis du lejer din ladeboks og ønsker at eje den, så kan du frikøbe din ladeboks ved at ringe til 89 32 24 20.
Garanti og service
Hvis du skifter fra Eje Plus til Eje Basis, vil din garantiperiode gælde fra den dag, du har købt din ladeboks og tre år frem.
Hvis du har Eje Basis og har haft din ladeboks i 3 år, så har du ikke længere garanti på din ladeboks.
Det betyder, at du selv skal afholde alle udgifter til reparation og teknikerbesøg, hvis uheldet er ude efter de 3 år er gået.
På Eje Basis har du kun 3 års garanti på din ladeboks.
Det betyder, at du selv skal afholde alle udgifter til reparation og teknikerbesøg, hvis uheldet er ude efter de 3 år er gået.
En elektriker koster i gennemsnit 650 kr. i timen.
Det tager mimium én times arbejde, hvis en elektriker både skal teste og lokalisere fejl på din ladeboks.
Elaftale og strømforhold
Selvom du ikke ønsker at have en serviceaftale ved OK, kan du sagtens beholde din elaftale ved os.
Hvis du har solceller, så kan du både vælge at eje eller leje din ladeboks.
Aftale og opsigelse
Du kan se din aftale ved at logge ind på Min OK.
Hvis du ønsker at opsige din OK Ladepakke, kan du ringe til os på 89 32 24 20.