Hvorfor modtager jeg ikke e-mails fra OK?

​Modtager du ikke mails fra OK, kan det skyldes, at vores e-mails bliver blokeret af din mailudbyder eller internetudbyder eller af dit eget spamfilter.

Du kan i de fleste tilfælde undgå det ved at tilføje OK som en godkendt afsender i dit e-mail-system.

Da OK sender mails fra et eksternt mailsystem, vil du typisk modtage e-mails fra e-mailadressen sender@emailserver3.com. Tilføj derfor e-mail-adressen sender@emailserver3.com til 'afsendere der er tillid til' under indstillinger for uønsket e-mail i dit e-mail-system.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem