Hvad gør jeg, hvis min mobiltelefon siger 'simkort afvist'?

Hvis mobiltelefonen siger 'simkort afvist', skyldes det i de fleste tilfælde, at man har tastet sin PIN- og PUK-kode forkert for mange gange. Gør man dette, deaktiveres simkortet, og det kan dermed ikke åbnes igen.

Har du tastet PIN- og PUK-koder forkert for mange gange, skal du logge ind på Min OK Mobil og vælge 'Mine services'. Her kan du bestille et nyt simkort med samme telefonnummer.

Har du ikke tastet PIN- eller PUK-koden forkert for mange gange, skal du kontakte OK Mobils kundeservice på tlf. 70 10 20 22.

Hvor kan jeg se min PUK-kode?

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem