Hvad sker der, hvis købet bliver afbrudt i OK-appen?

Hvis købet bliver afbrudt i OK-appen, bliver der ikke trukket betaling via MobilePay – uanset årsagen til afbrydelsen.

Hvis betalingen allerede er blevet bekræftet i MobilePay, og købet afbrydes, kommer der en reservation på din aktivitetsliste i MobilePay. Reservationen vil indenfor en dag blive annulleret i MobilePay.

- I tilfælde af afbrudt betaling, f.eks. hvis du gik ud af MobilePay

Når du har bekræftet din betaling i MobilePay, så er det vigtigt, at du ikke afbryder eller slukker telefonen, før transaktionen er gennemført. Hvis du kommer til at afbryde, har OK's app ikke registreret, at du har bekræftet betalingen. Hvis det skulle ske, kan du gå tilbage til MobilePay og sende betalingen igen. Beløbet bliver kun trukket, når du med succes har tanket eller vasket.

- Hvis du ikke har forbindelse til internettet

Hvis du ikke har internetforbindelse, kan du opleve fejl med betalingen i MobilePay, og OK-appen vil ikke kunne åbne standeren eller vaskehallen.

- Hvis der opstår en fejl i MobilePay

Hvis der sker en uventet fejl i forbindelse med betalingen i MobilePay, kan du kontakte MobilePay support på tlf. 45 14 44 47.

- Hvis åbning af stander eller vaskehal fejler

Hvis der sker en uventet fejl i forbindelse med at åbne standeren eller vaskehallen, vil du få en fejlmeddelelse i OK-appen. Prøv igen og kontakt OK, hvis fejlen opstår igen. Du kan ringe til OK’s kundeservice fra menupunktet 'Indstillinger' og 'Kontakt os' i appen.

- Hvis standeren eller vaskehallen er optaget

Hvis f.eks. pistolen er løftet på standeren, eller der holder en bil i vaskehallen, vil åbningen af standeren eller vaskehallen fejle. Kontrollér, at du har valgt den rigtige stander eller vaskehal og prøv igen.

Læs mere om OK's app

Hånd på mobiltelefon i bil i færd med at vælge bilvask med OK-appen

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Andre spørgsmål og svar om OK-appen

top