OK møder kunderne i øjenhøjde

 

Rundstykker, kaffe på kanden og gode snakke

Det er rigtig vigtigt for os at komme ud og møde vores kunder. Og få en helt konkret tilbagemelding på, om tingene er, som de skal være.

Derfor har vi været rundt på vores truckstationer – selvfølgelig med rundstykker og kaffe på kanden.

Chauffør får rundstykker og kaffe i lastbil

Gode snakke på truckstationerne

OK's distriktschef Kurt Theis Henriksen var ude på OK's truckstationer for at møde kunderne, hvor de er.

Se med i videoen, hvor han fortæller mere om besøget på stationen i Korsør.

Kurt Theis ved Korsør OK Truckstation

Styrke relationen til vores kunder

Som OK’s distriktschef Kurt Theis Henriksen siger:

”Det har stor værdi for os at komme ud og møde vores kunder. Vi får en god snak om, hvordan de oplever vores stationer, services og løsninger. Er der noget, som ikke fungerer? Har kunderne idéer til nye løsninger? Det er vigtigt for os at høre, hvad vores kunder tænker,” fortæller Kurt Theis Henriksen og uddyber:

Mand i færd med at påfylde brændstof på lastbil iført refleksvest og arbejdshandsker
Når vores kunder ringer, har de en årsag til at kontakte os. På stationerne mødes vi i mere uformelle rammer, mens de tanker, og det bliver en anden snak end i telefonen
Kurt Theis Henriksen, Distriktchef i OK

Har du idéer til nye løsninger? Så er du altid velkommen til at tage fat i os på 89 32 25 40.

Vi har fået gode idéer med hjem

For os handler det om at skabe kundetilpassede løsninger.

”Det er fedt, at chaufførerne har konkrete forslag. Det kan for eksempel være, de savner en AdBlue-stander på en af vores stationer, og det betyder meget. Men heldigvis er vores kunder glade for vores nye tiltag og 24 timers kundeservice,” som Kurt Theis Henriksen fortæller.

OK får feedback fra chauffør

Har du spørgsmål?

Så kan du altid få fat i dit transportteam ved at ringe 89 32 25 4089 32 25 40 – og måske på en OK Truckstation nær dig.

OK's transportteam
top