Lad dine kunder starte dagen med fuldt batteri

Gode ladeløsninger letter hverdagen. Med en OK-hjemmeløsning får dine leasingkunder nem opladning derhjemme. Og vi klarer både installation og administration. Helt simpelt betyder det, at din kunde kan starte dagen med fuldt batteri.

Sådan fungerer hjemmeløsningen

  1. Din kunde betaler sin elregning ved sin el-leverandør
  2. OK godtgør din kunde via OK's tilbagebetalingssats
  3. OK opkræver leasingselskabet for ladeboks inkl. installation, månedligt serviceabonnement og OK’s gældende tilbagebetalingssats. I kan herefter viderefakturere dette til kunden.

Få rådgivning

Tilbagebetalingssats for leasingkunder

Med en hjemmeløsning installerer vi en OK-ladeboks hjemme hos din kunde. Her bliver ladeboksen koblet til kundens egen eltavle.

Det betyder bl.a., at din kunde selv lægger ud for strømmen til opladningen. Og så tilbagebetaler vi den strøm, der er blevet brugt til opladning efter OK’s gældende tilbagebetalingssats, som svarer til en gennemsnitlig elpris.

Bliv klogere på tilbagebetaling

Mand i færd med at opsætte en hjemmeladeboks

Nem opladning både hjemme og på arbejdspladsen

OK’s hjemmeløsning giver nem opladning i hverdagen. For med hjemmeløsningen kan din kunde altid starte med fuldt batteri. Og med OK-ladebrikken, som følger med, er det nemt at lade derhjemme og ved arbejdspladsens ladestandere.

Nem opladning

Ladeboksen fås i hvid eller sort

Dimensioner: B: 186 x L: 328 x D: 161 mm

6 meter langt ladekabel

Maksimal effekt på 11 kW

3-faset ladestik: Type 2, fastmonteret kabel

Opladningstid: Op til 1 km pr. minut

Personer med headset

Har du brug for hjælp?

Ring til os på 89 32 24 2789 32 24 27, vi sidder klar til at hjælpe.

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top