Hvorfor kan jeg ikke logge på Min OK?

For at logge ind på Min OK skal du benytte din e-mail-adresse og den adgangskode, du har modtaget fra OK.

Du kan også logge ind med NemID eller Nøglefil (tidl. Digital Signatur). Hvis du ikke allerede er oprettet som bruger hos OK, vil du blive oprettet, når du er logget ind med NemID/Nøglefil.

Hvis du allerede er oprettet som bruger hos OK, vil du blive bedt om at bekræfte din e-mail-adresse via en mail med et bekræftelseslink.

Er du i tvivl om din adgangskode til Min OK, kan du få den tilsendt igen:

Få tilsendt adgangskode
Hvis der allerede er en anden bruger, der har logget ind på den pågældende kunde, skal du kontakte den ansvarlige hos kunden, så vedkommende kan give dig adgang til kundeoplysningerne.

Hvis du ikke kan huske, hvilken e-mail-adresse, du er oprettet med hos OK - eller du ikke længere har adgang til den angivne e-mail-adresse, kan du kontakte os ved at skrive til ok@ok.dk eller ringe til os på 70 10 20 33.

Log på Min OK

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Du er velkommen til at kontakte os døgnet rundt på 70 10 20 3370 12 12 33 . Du kan også finde svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpesektion.

Gå til hjælp

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem