Hvorfor kan jeg ikke logge på Min OK?
For at logge ind på Min OK skal du benytte din e-mail-adresse og den adgangskode, du har modtaget fra OK.
Du kan også logge ind med MitID. Hvis du ikke allerede er oprettet som bruger hos OK, vil du blive oprettet, når du er logget ind med MitID.
Hvis du allerede er oprettet som bruger hos OK, vil du blive bedt om at bekræfte din e-mail-adresse via en mail med et bekræftelseslink.
Er du i tvivl om din adgangskode til Min OK, kan du få den tilsendt igen:
Få tilsendt adgangskode
Hvis der allerede er en anden bruger, der har logget ind på den pågældende kunde, skal du kontakte den ansvarlige hos kunden, så vedkommende kan give dig adgang til kundeoplysningerne.
Hvis du ikke kan huske, hvilken e-mail-adresse, du er oprettet med hos OK - eller du ikke længere har adgang til den angivne e-mail-adresse, kan du kontakte os ved at skrive til ok@ok.dk eller ringe til os på 70 10 20 33.