Mit kort er slidt og tankstanderne vil ikke registrere det, hvad gør jeg?

Hvis dit kort er så slidt, at tankstanderne ikke kan læse det, skal du have et nyt.

Gå ind under dit kort i menuen til venstre og klik på 'Spær kort'. Her kan du spærre dit nuværende kort og bestille et erstatningskort, som du så modtager efter 6-8 hverdage.

Alternativt kan du også bestille et erstatningskort ved at ringe til os på 70 12 12 3370 12 12 33 og snakke med en af vores konsulenter.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Du er velkommen til at kontakte os døgnet rundt på 70 10 20 3370 12 12 33 . Du kan også finde svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpesektion.

Gå til hjælp

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem