Nem selvbetjening giver mindre administration i hverdagen

Vores selvbetjening Min OK er udviklet, så du kan få en nemmere hverdag, når du skal administrere tankkort og vognpark – uanset din virksomheds størrelse.

Alle data samlet et sted

Når du er kunde hos OK, får du adgang til vores digitale selvbetjening Min OK. På Min OK bliver alle data for forskellige medarbejderes tankninger og bilvaske samlet – uanset om I bruger det fysiske tankkort eller har knyttet kortet til vores OK Erhverv-app.

På Min OK er alle kvitteringer samlet, og du kan få forbrugsoverblik over alle medarbejdere, så der nemt kan hentes rapporter, laves kilometerregnskab m.m.

Læs mere om Min OK

Min OK er OK's selvbetjeningsunivers

Tilpas tankkort til hver enkelt medarbejder

Udover at tilpasse tankkort kan du også følge dine medarbejderes forbrug døgnet rundt. Opsæt f.eks. produktbegrænsninger, så I undgår fejltankning, tilføj køretøj og følg kilometertal på hver enkelt bil og hold CO2-regnskab.

Får I ny medarbejder, tager det under 1 minut at tilføje og aktivere et tankkort til denne. Stopper en medarbejder, kan du med et klik deaktivere kortet igen. Det giver sikkerhed og tryghed både for dig og dine medarbejdere.

Mere om OK’s tankkort

Tank bilen med din mobiltelefon

Overblik over hver eneste liter

Det store østjyske byggefirma, Vognsen & Co, administrerer alle deres 70 digitale tankkort via Min OK.

De digitale tankkort er koblet til bilerne. På den måde har administratoren altid overblik over alle køb og kørte kilometer — hele dagen, hele døgnet.

Og det fulde overblik har samtidig betydet, at byggefirmaet har sparet på dieselregningen.

Læs mere om samarbejdet her

Mand ved computer
Smilende ung kvinde iført headset

Spørgsmål?

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig.

 

Ring på 70 12 12 3370 12 12 33

Gå til hjælp

Send dit telefonnummer

så ringer vi dig op hurtigst muligt

top