Hvordan verificerer jeg en ny e-mail, hvis jeg ikke længere har adgang til den allerede eksisterende e-mail?

Hvis du er logget ind på Min OK med din e-mail, skal vi sikre os, at det kun er dig, der har adgang. For at ændre din e-mail i Min OK skal du verificere dig med din allerede eksisterende e-mail for at sikre, at det er dig, der ændrer den.

Hvis du ikke længere har adgang til den e-mail, du er logget ind på Min OK med, kan du komme videre ved at bede din administrator om at oprette din nye e-mail eller login med nemID.

Du kan også ringe til kundeservice på 70 12 12 3370 12 12 33.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Du er velkommen til at kontakte os døgnet rundt på 70 10 20 3370 12 12 33 . Du kan også finde svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpesektion.

Gå til hjælp

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem