Hvordan verificerer jeg en ny e-mail, hvis jeg ikke længere har adgang til den allerede eksisterende e-mail?

Hvis du er logget ind på Min OK med din e-mail, skal vi sikre os, at det kun er dig, der har adgang. For at ændre din e-mail på Min OK skal du verificere dig med din allerede eksisterende e-mail for at sikre, at det er dig, der ændrer den.

Hvis du ikke længere har adgang til den e-mail, du er logget ind på Min OK med, kan du komme videre ved at bede din administrator om at oprette din nye e-mail eller ved at logge ind med MitID Erhverv.

Du kan også ringe til kundeservice på 70 12 12 3370 12 12 33.

Hvorfor skal jeg verificeres?

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Smilende ung kvinde iført headset

Har du brug for hjælp?

Du er velkommen til at kontakte os døgnet rundt på 70 12 12 3370 12 12 33 . Du kan også finde svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpesektion.

Gå til hjælp

top