Hvorfor skal jeg verificere min identitet?

Vi skal sikre os, at dine kundeoplysninger er i sikkerhed på Min OK, derfor skal du verificere din identitet hvis du vil skifte din pinkode på et erhvervskort.

For at verificere din identitet får du tilsendt en 6-cifret kode på din e-mail, som er tilknyttet din profil. Denne kode skal du indtaste eller kopiere til Min OK.

Er du logget ind på Min OK med nemID, er du allerede verificeret.

Læs hvordan du verificerer din identitet fra en e-mail

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tak for din feedback.

Tak for din feedback. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig

Har du brug for hjælp?

Du er velkommen til at kontakte os døgnet rundt på 70 10 20 3370 12 12 33 . Du kan også finde svar på en lang række spørgsmål i vores hjælpesektion.

Gå til hjælp

top
Vi bruger cookies (også fra 3. part) til at huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies og hvordan du sletter dem